Pages

My Followers

Tuesday, December 28, 2010

2nd anniversary...=)



salam....

yeah!!!tOday is Tuesday.....hehehehe...sO...ader pe sbnrnya dgn ari selasa nih??sbnrnya ari ni anniversary aku n encik chenta hati....yg ke 24 bulan....da 2thun da usia hbgn kami nih...teringt lak mse mula2 dia lamar aku jadik makwe dia..n mse mula2 jumpe.....sO sweet!!harap2....hbgn kami ni bkn setakat cOuple jer....dia pn ckp cOuple dgn aku sbb Allah s.w.t....sgt2 jaga aku.....xwat bnda2 melampaui batas yg aku xsuke....hOrmat diri n keputusan aku....hurm...nk sgt kawen dgn dia...syg dia sgt2....smOga hbgn kami kekal slama2nya...amin2....


p/s : encik chenta hati...sy syg awk sgt2 tau!!=)





upcOming events yg kluar kt fb aku td....cOmey!!





ni lak 'Daisypath' hbgn aku n encik chenta hati....kt blOg ni pn ader....aku tngkp gmbr utk kenang2an....=)





gmbr dOk atas pelamin kt muzium...mase ni dOk wat research pasal modul hubungan etnik masyarakat minangkabau...kwn aku tlg capturekn...suke sgt2!!hOpe sOmeday...aku dpt dOk atas pelamin ni (kahwin) dgn encik chenta hati...mudah-mudahan...insyaallah...amin2...=)




nur seyla

No comments: