Pages

My Followers

Wednesday, December 22, 2010

dgn si angah



salam...

ari ni aku nk citer pasal adik aku nO 2 nih...si laila majnun....sgt2 dgil...sgt2 keras kpala...sgt2 dgil.....tp kdg2 sOrg yg sgt klakar n sgt bngang gak..lawak dia kdg2 tah pape...tp leh wat Org gelak....hahaha...g mne2 pn...aku lebih snang kluar dgn dia...sbb dia lebih berdikari n lebih berani drp aku nih...kiranya dia mcm bOleh prOtect aku ar (kOnonnyer la)...ngeh2~~~

perbezaan aku dgn angah???aku ni lebih kpd keayuan manakala dia lebih kpd ke'rOck'kan...huhuhu...angah jugak lg kurus drp aku...pergh...makan ckit pnyer byk....tp xgemOk2...plik tOl....yg aku lak...mkn ckit pn leh gemOk...cpt tOl naik berat badan...jelez tOl dgn angah nih...huhuhu...

urm...mse bOsan2 smlm...kiteOrg lepak2 kt ruang tamu...smpat gak kiteOrg ambk gmbr gune laptOp ni...n edit ckit2...bak kata org...edit bOdo2 jerk......si angah ni pn ambk part gak dlm prOses edit2 nih...hahaha....n ni la hasilnya...TARAAAAAAAAAA!!!








p/s : ader org kata kami ni mcm kembar (twin)...kembar tang mana tah....plik tOl aku....haishhhh......



nur seyla

No comments: