Pages

My Followers

Sunday, June 26, 2011

geng politeknik blOgger 1 Malaysia


salam...

ari ni aku baru menambahkan logo geng politeknik blOgger 1 Malaysia (GPB1M) n button badge "We are 1 Malaysia Politeknik"... Lawa,bukan??hehe...tp aku segan2 lg...fOllower n blOg geng2 pOliteknik yg lain2 smua da ramai....blOg pn lawa2 n byk citer best2.....tp aku?byk lg kekurgn...tp xpe....aku akn trus mencuba....xelOk putus asa awal2,kn??hehhehe.....

oh yea...aku ni bkn student pOli lg....tp aku ex-student pOli...dlu aku bljr kt PJB (Politeknik Johor Bahru)...course mekanikal bahan (DMB)..skrg aku da pun melanjutkan pelajaran di peringkat sarjana muda di Universiti Teknikal Malaysia (UTeM)....da tua da aku nieh...hahaha...



p/s : harap2 dgn adernyer geng2 politeknik blOgger ni aku dpt menambah ramai knalan2 baru...Peace yOO! =)



No comments: