Pages

My Followers

Sunday, June 26, 2011

my bestfren????(entry ni mengndungi kegelian yg melampau...dinasihatkn jgn baca)...nggeee~


salam...

hehe...tgk tajuk entry ari ni....pasal bestfren ataupn omputih ckp best friend forever (BFF)...kOrg ader bestfren x?msti la ader,kn?sama gak mcm aku...aku ader sOrg bestfren...yg menariknya...bestfren aku ni serba lengkap....nk tau knp??


sbb dia la:

  • dOktor aku.....
    -time aku sakit2...dia la yg dOk bebel2 suh aku mkn ubt tu..ubat ni...g klinik.....mtk aku g dgn kwn2 aku @ kazen aku time dia jauh...kalau time dia ader dkat dgn aku...dia la yg dOk pulun usung aku ke klinik...ke hOspital...pernah dlu time pOli...4 kali mata aku sakit...dia gak dOk pulun ulang alik dr jb ke pasir gudang nk hntr aku g klinik...sama gak time aku kt U..time aku sakit snggup trun nk hntr aku g klinik ni....haishhh...xterbls budi dia kt aku...=)

  • pakar kaunselOr aku...
    -time aku ader masalah...dgn kawan2...family...even ader masalah dgn dia pn...aku citer kt dia....dia slalu suh aku bertrus trang...citer sgala mslh kt dia....ble aku luahkn mslh aku...nangis2 sgala...dia la pujuk aku..nasihatkan aku pe ptut aku wat...dia la bg sgala idea2 utk aku settlekn sgala mslh aku...n alhmdulillah...smua mslh aku dpt settle....bak kata dia.."smua mslh leh settle...yg pnting...sabar".....=D


  • pakar mOtivasi aku...
    -haaa...yg ni...mmg dr dlu lagik...aku ni spesies manusia yg takOt nk tgk result exam....dr dlu..smpai la skrg....ble check...ader yg xpuas hati....yg trOk...aku start ar nngis2....last2 dia gak yg tnangkn aku...dia suh usaha lagi...xder bnda yg kiter xleh wat....yg pnting...usaha...=)


  • pakar kesihatan aku...
    -yg ni lak...mmg aku slalu kne....yela...berat badan aku da makin naik....trunnyer x...naiknyer yg byk...ayakkk!!!dia ni la yg bg tips2 pemakanan sihat....cara2 utk kuruskn badan dgn betul....bgthu makanan2 yg menyihatkn badan n xmenggemOkkn yg perlu aku mkn....mcm2 lg la....tu blum masuk dia suh aku wat sit-up hari2 n main tali skipping tu....tp aku xwat pn....hahahhahaa...(cmner nk kurus kalau mcm ni,ye x??)=P


  • pakar jpj aku...
    -ni pn sme...dia la ckgu jpj aku....smua bnda dia nk ajar...suh bwkkn kete dia la....xbrani aku....yela...dia da ader lesen kete...aku ni jerk...terkapai2 lagik nk ambik lesen...adesss....reti la nyah!!awww...hahaha....=$


  • pakar sakit puan pn dia jugak...
    -yg ni time2 aku PMS....dia ni...snggup tnya kwn2 pmpn tmpt keje la...mak dia la...siap surf internet lg nak tau info2 yg berguna...pastu dia ckp kt aku n suh aku wat....haha...terbaik,bukan??=)


senang citer...smuanya dia la....kalah mak bapak aku....n ni la bestfren aku tuh....
.
.
.
.
.
.
.

.

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jeng3....ha...ni la dia.....


encik abin a.k.a encik chenta hati....
xnmpk muke??

ha...ni lagi gmbr dia....
.
.
.
.
.
.






p/s : sbnrnya dia sOrg yg sewel....tp bOleh jadik sOrg yg serius...n yg pnting...dia ni sgt2 penyabar n penyayang.....dia la sgala2nya...awwwwwwwww~~=P





No comments: